|
Presentacions
|
| Oriol |
Publicat el 04.04.2008 22:59
|

Missatges: 592
Registre: 26.02.08
|
Doncs, començaré jo les presentacions, hem dic Oriol i soc de Barcelona, però he nascut a Lleida i fins els 12 anys hem vaig criar a un poble del Pallars Sobirà "Montcortes del pallars", no crec que ningú el conegui, jejejeje, es molt petit, i fa uns 5 anys que practico el surf de neu, i hem vaig plantejar de crear una pàgina web d'snowboard català, i aquí la teniu.
Ja ens veurem
Taula: Rome Artifact 153 (2008)
Fixacions: Drake Super Sport Blue (2008)
Botes: Burton Ion Black (2010) |
| |
|
|
| Guillem |
Publicat el 05.04.2008 10:58
|
Comença ha agradar-li SDN

Missatges: 27
Registre: 01.04.08
|
Hola gent, jo sóc de Tona, vaig a esquiar i surfejar a les Angles
i de surf n'he fet 4 dies, m'agrada molt
l'any q bé espero fer més surf q esquí |
| |
|
|
| snowy |
Publicat el 05.04.2008 12:15
|

Coneix bastant bé SDN

Missatges: 131
Registre: 04.04.08
|
Sóc de Barcelona i em dic Josep. Tinc 22 anys, actualment visc a Vic.
Fa tres anys que faig snow però com si fossin dos. Jo acostumo a anar a sempre per les neiges, ja sigui Les Angles o Font Romeu, majoritariament (l'any que vé segurament em comprare el forfait de temporada de les neiges) pero també vaig a Masella de tant en quan.
Ens veiem |
| |
|
|
| despertaferro |
Publicat el 05.04.2008 17:24
|

Novell/a a SDN

Missatges: 15
|
jo soc l'eduard i ja fa un munt d'anys que surfejo , no se... uns 15 més o menys. Esquiaba des dels 4 anyets fins que va entrar-me el veri del surf de neu i des d'aquell dia ja no m'he tornat a calçar cap més palillo. Prefereixo el freeride a qualsevol altre estil, i aquest any la meva companya és la jeremy jones works 162, i també mini de rossignol. SALUT A TOTS
El present és lluita, el futur és nostre |
| |
|
|
| Barbara |
Publicat el 06.04.2008 18:15
|

L'hi agrada SDN

Missatges: 64
Registre: 26.03.08
|
Hola, sóc Bárbara,
tinc 21 anys i fa 3 anys que surfejo. Baixar pistes ho porto molt bé i ara estic començant a fer una mica de freestyle.
animeu-vos va!!!
contra más conozco a la humanidad, más me gusta mi perro. Oscar wilde |
| |
|
|
| snowy |
Publicat el 07.04.2008 10:16
|

Coneix bastant bé SDN

Missatges: 131
|
Mira com jo....tambe començo amb el freestyle i m'en porto un sac d'osties al final del dia
Va presenteu-vos que hi ha més gent aqui
Editat per snowy el 07.04.2008 10:16 |
| |
|
|
| crazysnowboard |
Publicat el 07.04.2008 10:52
|
Coneix bastant bé SDN

Missatges: 191
Registre: 01.04.08
|
Hola!!! Jo em dic Sara, tinc 27 anys i porto 3 anys i mig fent snow, fa casi 2 anys que vaig començar amb el Freestyle....aixi que ja porto unes bones osties....jajajajaja!!!! Casi sempre estic pels Parks, m'agrada agafar calaixos i fer salts!!! També m'agrada el freeride!!! Faig de tot!!!!jejejeje 
salutacions
crazysnowboard
P.D. Soc de Terrassa ''Barcelona''
Editat per crazysnowboard el 07.04.2008 11:10
loca, hiperactiva asi que a ripar i disfrutar!!!!
VIVE Y DEJA VIVIR!!!! |
| |
|
|
| CHICOBURTON |
Publicat el 25.05.2008 18:13
|

Coneix bastant bé SDN

Missatges: 198
Registre: 12.05.08
|
Hola a tots!
encara no me presentat...
Fa 1 any que surfejo i no ho cambio per res... binc de fer bmx y skate gracies a aixo ya em tiro per les negres jajajajajjaa... la veritat que fer skate m'ha ajudat molt a agafar rapid el snow fins i tot ya faig 380º sobre terra guauuuuuuuuu quina pasada jajajajajjajaja...
Soc de Barcelona tinc 31 anys y per la proxima temporada, a fer flats a sac !
algu vol fer de monitor/ra jeje...
Editat per CHICOBURTON el 25.05.2008 18:18
Taula: Burton Clash 155
Fixacions: Burton Detox Mandarine
Botes: Burton Tribute white
CHICOBURTON TO TOP |
| |
|
|
| Y-us |
Publicat el 23.09.2008 12:23
|
Novell/a a SDN

Missatges: 4
Registre: 22.09.08
|
hooola mol bones, doncs jo soc palillero dels collons jeje i esquio desde els 4 anys em dic Lluc i en tinc 21, aquets hibern pasat em vaig partir una cama esquivan un Boarder envalat que va caure devant de la meva trajectoria de salt, i ara vinc a realitzar la meva venjasa jejejejeje.
es broma... la majoria dels meus amics son Boarders, i jo no o soc perque em lligo els dos peus a un lloc i soc un PATATA amb majuscules.
en fin, la web l'he descobert perque l'Oriol men va parlar aquest finde a montcortes i me la e mirat i le trobat interesant.
jo amb esquis... doncs les pistes, freeRide l'any pasat vaig comensar amb el freestyle i algo d'esqui de montanya (com l'extrem, pero sense se tan bestia i sense l'elicopter)
apa salut pocs cops per totom!!
P.D. soc de BCN que no ho habia posat jeje
Editat per Y-us el 23.09.2008 12:25 |
| |
|
|
| Ilargia |
Publicat el 27.09.2008 02:16
|
Novell/a a SDN

Missatges: 12
Registre: 27.09.08
|
Holaaa!!!Em dic Elena, sóc de Barcelona, i bueno, com he dit al mini xat em van recomanar que entrés en aquesta web i l'he trobada bastant interessant i aqui estic. Fa com 6 anys que vaig fer snow per primera vegada, però es podria dir que fa 2 que el practico, i encara així crec que sóc una mica negadeta :-) , però m'encanta! mmm que més dir...aquest estiu vaig provar el surf i em va encantar també, i tinc 22 anys.
Vagi bé! |
| |
|